Livrare Produse
Transport/Durata de livrare
Cost transport 22 RON. Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 300,00 RON, cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5,00 RON. Termenul estimat de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
Easybox, Livrare in 1-3 zile lucratoare, 9,99 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 100,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 5,00 RON.
Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 1-5 zile lucratoare.
Livrarea produselor comercializate de Mana Car Logic se va face prin intermediul firmelor de curierat rapid si va asigura distributia produselor prin partenerii sai de transport cu care colaboreaza.
Produsele comandate vor fi livrate in sistem door-to-door catre Cumparator – la adresa specificata de acesta – acelasi sistem fiind aplicabil si in cazul distribuitiei catre Partenerii sai.
Modalitatile de livrare vor fi disponibile la finalizarea fiecarei comenzi, Cumparatorul avand posibilitatea de a alege varianta cea mai avantajoasa la momentul respectiv.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Mana Car Logic asigura livrarea si /sau distributia produselor comandate – prin una din modalitatile mai sus mentionate – oriunde pe teritoriul Romaniei.
Suportarea costurilor privind returnarea produselor comandate in termenul legal revine exclusiv in sarcina clientului.
Politica de garantie & retur
Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului”.
Poti returna un produs cumparat de la noi in termen de maxim 14 zile de la data achizitiei. In cazul in care cumparatorul doreste returnarea fara motiv de garantie a produsului/produselor in termenul celor 14 zile de la primirea coletului, returnarea banilor se va face doar pentru produsele comandate; costul initial al transportului fiind nerambursabil. Costul returului va fi suportat de cumparator.
Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda, trebuie sa anuntati intentia dvs. la adresa de e-mail: office@carlogic.ro sau la numarul de telefon +40772256545.
Va fi acceptat daca:
1. Produsul nu corespunde calitativ sau cantitativ.
2. Produsul nu corespunde cu comanda.
3. Produsul nu corespunde cu factura.
Nu se accepta la retur:
1. Daca in termen de 14 zile de la livrare nu s-a anuntat intentia de a returna produsul respectiv.
2. Produsul nu este in ambalajul original sau ambalajul este deteriorat.
3. Produsul prezinta urme de montaj sau utilizare.
Garantia se acorda 24 de luni de la data livrarii produselor.
Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, capace roti, odorizanti auto, suporturi numar auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi etc.
Garantia acopera defectele de material de fabricatie sau viciile produselor, acestea fiind reparate sau inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform dispozitiilor legale. Termenul de garantie curge de la data livrarii produselor.
MODALITATI DE ASIGURARE A GARANTIEI
Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului produsele, in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite de urmatoarele documente:
• Copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii (bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz);
• Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare;
• Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj) daca este cazul;
• Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc);
• Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul;
• Reclamatie/garantie care se elibereaza de catre vanzator;
• Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza acolo unde e cazul.
In cazul in care expediati produsele prin curier, va rugam sa ne comunicati si in scris la office@carlogic.ro motivul returului, data la care ati predat produsele curierului si numarul de expeditie (AWB).
EXCEPTIE DE LA GARANTIE
• Produsul a fost cumparat de la alt comerciant si nu de pe site-ul carlogic.ro;
• Produsul nu a fost montat intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata, acolo unde este cazul;
• Produsul nu a fost montat corespunzator sau a fost montat impreuna cu alte piese conexe uzate, defecte sau modificate;
• Produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele indicate de producator;
• Consumatorul a comandat in mod gresit produsul, nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorect;
• Consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus;
• Produsele prezinta o uzura normala (fireasca);
• Lipseste unul din documentele care trebuie sa insoteasca produsul asupra caruia se invoca garantia sau daca informatiile continute in acestea sunt gresite, incomplete sau ilizibile;
• Deteriorari/distrugeri, etc. cauzate de transport, manipulare, depozitare necorespunzatoare, utilizare sau exploatare necorespunzatoare, apropierea de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive etc.;
• Produsele, materialele de exploatare sau de intretinere au fost uzate/deteriorate/consumate etc. ca urmare a utilizarii acestora in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele pentru care au fost fabricate;
• Demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul;
• Defectarea produselor din cauza prezentei corpurilor straine, prafului, murdariei in zonele de functionare a acestora;
• Produsele prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, sudare, etc., neimputabile produsului;
• Uzura sau defectul sunt din cauza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor necorespunzatoare, a interventiilor neautorizate efectuate asupra produselor in perioada de garantie a acestora;
• Seria/codul/marcajul de identificare al produsului este sters/indescifrabil, sau prezinta marcaje ori stantari artizanale;
• Vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, mecanice, electrice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehicului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare de caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase.
Atentie – in situatia constatarii unei defectiuni a produsului la deschiderea coletului, din cauza transportului sau a producatorului, accesoriile auto vor fi schimbate in cel mai scurt timp posibil numai in urmatoarele conditii: produsele defecte vor fi impachetate in ambalajul de transport original sau intr-o cutie din carton dublu stratificat pentru o cat mai buna protectie pe durata transportului si trimise la sediul nostru. Imediat dupa constatarea defectiunii de catre vanzator, produsele vor fi inlocuite și vor fi trimise la adresa specificata, fara niciun cost suplimentar!